امام جمعه یاسوج گفت: اتحاد و همدلی ملت ایران بزرگترین سد در برابر دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز امروز با اشاره به سانحه کشتی نفتکش سانچی در ۱۶ دی ماه گفت: برخی در تلاش بودند تا با گزافه گویی‌های خود به ایران اسلامی ضربه بزنند، اما باید بدانند ملت ایران همچنان شعار مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود را فراموش نخواهند کرد و اکنون که انقلاب ما به بلوغ چهل ساله رسیده است انسجام و تلاش برای حفظ این نظام مقدس و مردمی ادامه دارد.


حجت الاسلام و المسلمین حسینی افزود: مسئولان ایران اسلامی، کره جنوبی و ژاپن برای نجات جان این عزیزان تلاش‌های زیادی کردند، ولی متاسفانه نتوانستند آنها را نجات دهند و سرانجام اندوه بسیاری بر دل‌های ملت ایران نشست و موجب شد این ۳۲ شهید راه خدمت به فیض شهادت نایل آیند.


وی همچنین به مناسبت‌هایی از جمله ۲۹ دی روز هوای پاک اشاره کرد و یادآور شد: هوای پاک نشات گرفته از انسان‌های پاک است، ولی متاسفانه بشر با بی احتیاطی با جنگل‌ها و طبیعت برخورد می‌کند و این برخورد نامطلوب زمینه‌ی نابودی هوای پاک را به وجود می‌آورد.


امام جمعه شهر یاسوج گفت: در سال ۲۰۰۸ میلادی مردم مظلوم غزه توانستند در نبردی ۲۲ روزه پوشالی بودن رژیم غاصب صهیونیستی را به دنیا اثبات کرده و ضربات مهلکی به آن‌ها وارد کنند.


امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به اینکه امیدوارهستیم تمام مسلمانان جهان بااتحاد وبیداری خود ریشه‌ی رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را نابود کنند افزود: رهبر معظم انقلاب در سیزدهمین اجلاس کشور‌های اسلامی در تهران نکات مهمی را یادآور شدند که می‌توان به مسئله‌ی فلسطین و مقابله به استعمارگرانی همچون اسرئیل، آل سعود و آمریکای جنایتکار اشاره کرد.


وی گفت:رهبر معظم انقلاب بر شناسایی هرچه بیشتر آل سعود که از یک سو خود را خادم حرم امن الهی میدانند و از طرفی برای نابودی مسلمانان تلاش می‌کنند تاکید کردند و فرمودند"ملت ما همیشه باید بیدار و با بصیرت باشند".

انتهای پیام/د

امام جمعه یاسوج

برچسب ها: نماز جمعه ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.