رویای از نیل تا فرات به تاریخ سپرده شود

خطیب نماز جمعه تبریز گفت: مقاومت و سازش ناپذیری ملت فلسطین در دهه های گذشته باعث شده است رویای از نیل تا فرات به تاریخ سپرده شود.

رویای از نیل تا فرات ، غیر قابل تعبیربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام مطهری اصل خطیب نماز جمعه تبریز ،امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با گرامی داشت روز غزه افزود :رویای شوم از نیل تا فرات استکبار جهانی با هوشیاری امت اسلامی هرگز تعبیر نخواهد شد.


وی گفت : بر همه مسلمانان جهان واجب است با تبعیت از رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی شعارها و اهداف متعالی مقاومت رافراموش نکنند تا شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.


حجت الاسلام مطهری اصل به سخنان اخیر رئیس جمهور امریکا اشاره کرد و گفت: ترامپ هرروز سخنان مضحکی می گوید که مورد تمسخر مردم امریکا و جهانیان قرار می گیرد و استفاده او از الفاظ زشت در سخنان اخیرش نشانگر نداشتن تعادل روحی است.


خطیب نماز جمعه تبریز با گرامی داشت سالروز ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار خاطرنشان کرد: آن بانوی فداکار مظهر ولایت مداری و پایداری بود که توانست نهضت حسینی را به جهانیان برساند و با حمایت و دفاع از امام زین العابدین (علیه السلام) تداوم امامت را رقم بزند.


وی بر ضرورت بهره گیری بانوان کشورمان از سیره و روش حضرت زینب کبری (س) تاکید کرد.


حجت الاسلام مطهری اصل باتسلیت جانباختن 32 تن از هموطنان در حادثه نفتکش ایرانی ، آنان را از جان گذشتگان در راه اعتلای اقتصادی کشور دانست.

 

انتهای پیام/خ

 

 رویای از نیل تا فرات ، غیر قابل تعبیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.