تبیین انديشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در دهه فجر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: با توجه به توطئه‌های دشمنان علیه نظام، بايد امسال در حوزه محتوایی و تبیین و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام و مقام معظم رهبری و بصیرت‌افزایی کارهای ويژه‌تری انجام شود.

تبیین انديشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در دهه فجر به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام کاروند،مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کمیته مساجد ستاد دهه فجر با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده  دهه فجر گفت: با توجه به برگزاری چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تقارن این ایام با ایام فاطمیه تمام برنامه‌ها، باید باشکوه‌تر و با مشارکت مردمی برگزار شود.

وی با اشاره به نقش محوری مساجد در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بیان کرد: باید از این ظرفیت عظیم در راستای ترویج و گسترش گفتمان انقلاب اسلامی استفاده شود.

حجت الاسلام محمد کاروند افزود: با توجه به توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی لازم است امسال در حوزه محتوایی و تبیین و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و اندیشه‌های والای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در راستای بصیرت‌افزایی کارهای لازم انجام شود.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت بصیرت افزایی در سطح جامعه گفت: این مبحث با جدیت در کمیته مساجد ستاد دهه فجر دنبال شده است.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی لازم با هماهنگی بسیج سپاه استان در زمینه برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی با حضور ائمه جماعات و اعضای هیأت‌ امنای مساجد و بقاع متبرکه و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت با هدف تشریح خدمات صورت گرفته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بیان توطئه‌های دشمنان در این ایام صورت خواهد گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان در این جلسه خواستار محوریت قرار دادن مساجد برای برگزاری جشن‌های بزرگداشت دهه فجر در استان شد و افزود: بقاع متبرکه فضای مناسب و ظرفیت بسیار بالایی برای برگزاری این برنامه‌ها دارند.

وی با اشاره به برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در محل مساجد مسیر برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط این کمیته، گفت: برنامه‌ریزی لازم در زمینه برگزاری جشن‌های ایام دهه فجر در بقاع متبرکه به لحاظ حضور گسترده آحاد مردم در امامزادگان واجب‌التعظیم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ش

انديشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تبيين شود

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.