جانشین فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری سه هزار و ۲۱۵ خرده‌فروش مواد مخدر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ علی احمدی تبارجانشین فرمانده انتظامی لرستان در شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای راه‌اندازی آزمایشگاه تعیین درصد خلوص مواد مخدر در استان نیاز است.

وی افزود: درزمینهٔ راه‌اندازی آزمایشگاه تعیین درصد خلوص مواد مخدر در استان اقداماتی انجام‌شده و مقررشده که ۵۰ درصد اعتبار راه‌اندازی این آزمایشگاه توسط استانداری لرستان و ۵۰ درصد مابقی آن توسط نیروی انتظامی تأمین شود.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: برای راه‌اندازی این آزمایشگاه به ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است و باید تا پایان سال تکمیل شود و اگر این اعتبار محقق نشود ممکن است امتیاز این کار به استان دیگر واگذار شود.

سرهنگ احمدی تبار گفت: وسایل آزمایشگاهی موردنیاز برای این کار تهیه‌شده است و نیازمند همکاری استانداری نیز در این زمینه هستیم.

وی  به رشد چهاردرصدی افزایش دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر اشاره کرد و گفت: درزمینهٔ دستگیری نیز سه هزار و ۲۱۵ نفر دستگیرشده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان افزود: ۱۳۴ طرح ارتقا امنیت اجتماعی نیز در استان اجراشده و درزمینهٔ پاک‌سازی نقاط آلوده نیز یک درصد افزایش داشته‌ایم.

سرهنگ احمدی تبار ادامه داد: در سطح مدارس نیز برای پیشگیری و مقابله با حضور خرده‌فروشان نیز دو طرح در همه شهرستان‌ها به‌صورت گشت‌های مختلف حتی در روز‌های تعطیل به‌صورت محسوس و نامحسوس انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

۳۲۰۰ خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان دستگیری شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.