معاون آموزشی وزارت بهداشت از آمادگی ایران برای تبادل اطلاعات در حوزه سلامت با مجارستان خبر داد.

آمادگی ایران برای تبادل اطلاعات در حوزه سلامت با مجارستانبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باقر لاریجانی  معاون آموزشی وزارت بهداشت در سفر خود به مجارستان با اونودى-سوچ وزير بهداشت دولت مجارستان دیدار کرد، این دیدار با حضور سفير جمهوری اسلامی ايران در بوداپست صورت گرفت که 2 طرف آمادگى كامل خود را براى گسترش روابط اعلام كردند و طرف مجارى بر اهميت ديدار آتى وزير بهداشت كشورمان از مجارستان تاكيد كرد.

در اين ديدار در زمينه اسناد همكارى نظام سلامت 2 كشور بحث و تبادل نظر و مقرر شد تا از طريق سفراى 2 كشور در كوتاه ترين زمان اسناد نهايى شود.

براساس این گزارش، لاریجانی در نشست با مقام های مجارستانی گفت: حوزه سلامت و بهداشت ایران آماده تبادل علمی و دانشگاهی با این کشور است.

 لاریجانی و اونودی سوچ معاون وزیر بهداشت دولت مجارستان ضمن تاکید بر توسعه همکارهای 2 جانبه، دیدار آتی وزیر بهداشت ایران از مجارستان را با اهمیت توصیف کردند.

گفتنی است، معاون آموزشی وزارت بهداشت در سفر به مجارستان، ضمن بازديد از دانشگاه سملوايز و ديدار و گفت و گو با رئيس دانشگاه از مركز ملى سرطان و محل پارلمان مجارستان بازدید کرد.

انتهای پیام/

توسعه همکاری های ایران و مجارستان در حوزه سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار