نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اصفهان گفت: تبلیغ دین الهی بازنشستگی ندارد و تا زمانی که انسان توان دارد باید برای خدا کار کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در همایش هادیان نور با عنوان تجلیل از معمرین حوزه علمیه اصفهان با اشاره به ضرورت تبلیغ دین اظهار داشت: روحانیونی که سنی از آنان گذشته است تا می‌توانند در جمع مردم حضور داشته باشند و برای خدا کار کنند چراکه کار تبلیغ دین، پایان ندارد و تا زمانی که زبان کار می‌کند، باید برای اسلام کار کرد؛ آیت‌الله صافی تقریباً صد سال دارند و کتاب هم می‌نویسند؛ حتی چند سال قبل، کتاب او درباره آیت‌الله بروجردی(ره) چاپ شد.

وی با بیان این‌که امیدوار هستم خداوند متعال، روحیه خدمت‌گذاری را تا پایان عمر از ما نگیرد، تصریح کرد: روحانیون، علاوه بر بیان احکام شرعی و مباحث دینی، عظمت انقلاب اسلامی را برای مردم بازگو کرده و آنان را به انقلاب اسلامی دلگرم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اصفهان خاطر نشان کرد: اجرای همه دستورات الهی و دینی به میزان توان افراد بستگی دارد و هیچ‌گاه اجرای این دستورات، از انسان برداشته نمی‌شود مگر این‌که توان اجرای آن را نداشته باشد، پس انسان تا زمانی که توان دارد باید به تکالیفش عمل کند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با تشکر از توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی به روحانیون و طلاب و حوزه‌های علمیه، عنوان کرد: ایشان به همه کسانی که به نوعی با حوزه و روحانیت و تبلیغ دین سر و کار دارند و حتی به کسانی که در روستاها فعالیت دینی دارند، توجه می‌کنند  ودر حال حاضر تمام حوزه‌های علمیه خارج از کشور زیر نظر مقام معظم رهبری فعالیت دارند.

 

انتهای پیام/م

 

همایش هادیان نور با عنوان تجلیل از معمرین حوزه علمیه اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.