معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری همدان گفت: براساس تصمیم جدید استان و تغییر فرمانداران در استان آقای مراد ناصری به عنوان فرماندار جدید نهاوند و آقای کریم حمیدوند فرماندار اسبق نهاوند به عنوان سرپرست فرمانداری اسد آباد انتخاب شدند.

ناصری فرماندار جدید نهاوند شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در آئین تکریم و معارفه فرمانداران قدیم و جدید نهاوند سید سعید شاهرخی اظهار داشت: تغییرات ادامه دارد و سریع است و داریم تیم قوی برای اداره و توسعه بیشتر استان در همه زمینه ها انتخاب می کنیم

وی گفت: ممکن است گزینه هایی را برخی دیگر به هم معرفی کنند ملاک در انتخاب توانمندی و تخصص افرادی است که به رای مردم معتقد، صادق و دولت را قبول داشته باشد.
وی افزود:در روزهای ۱۱ و ۱۵ اردیبهشت رخداد مهمی داریم و میزبان استان های کشور هستیم زیرا صنعت توریسم مبنای اقتصاد بسیاری کشورهای امروز دنیاست.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار همدان اظهار داشت: در بین کشورهای اسیایی امسال ایران و آن هم همدان میزبان ۳۴ کشور اسیایی به نمایندگی از جمهوری اسلامی است که باید تفاهم نامه های بزرگی بسته شود.

شاهرخی گفت: ما مدیران توسعه گرا می خواهیم زیرا قرار است در همدان دانشگاه گردشگری ایجاد شود.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند هم در مراسم تودیع و معارفه فرماندارن سابق و جدید نهاوند خطاب به مسئولان گفت: مردم را به نظام جمهوری اسلامی امیدواریم کنیم زیراخدمت به مردمی که برای انقلاب فداکاری کردن عبادت و یک فرصت مغتنم است.
وی بیان کرد: مسئولان در مسائل ارزشی و مذهبی الگوی مردم هستند و اگر مسئولان به نماز اول وقت توجه کنند زیر مجموعه هم‌ به این امر مهم توجه می کند و پیرو آن بسیاری از مشکلات حل می شود.
مغیثی افزود: ۳۵ سال در نهاوند بود و تجربه کردم اگر مسئولی فرصت را غنمیت بشمارد و بدنبال پیشرفت شهر باشد چه اصولگرا و چه اصلاح طلب ما مشکلی نداریم و خیلی هم اصلاح طلب و اصوالگرا موثر نیست مهم‌این است که مسئولان دنبال مسائلی که مردم را به نظام بدبین‌می کنند نباشند و به توسعه شهر بیندیشند.
در پایان این مراسم مراد ناصری فرماندار پیشین شهر مهران ایلام به عنوان فرماندار جدید نهاوند معرفی شد و کریم حمیدوند فرماندار سابق نهاوند به عنوان سرپرست جدید فرمانداری اسدآباد انتخاب شد

انتهای پیام/ص.ف

معرفی فرماندار جدید نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.