مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از ایجاد صنایع کوچک در دهستان ها و تعهد برای ایجاد ۴۵۰ هزار عنوان شغل در حوزه صنعت خبر داد.

تعهد برای ایجاد ۴۵۰ هزار عنوان شغل در حوزه صنعت به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه ،صادق نجفی مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت:  لازمه موفقیت، مدیریت اقتضاعی جهادی است، یعنی در راه مدیریت جهادی از جان و مالمان بگذریم و برای مردم تلاش کنیم.

وی افزود: در حال حاضر ۱۱۰۰ میلیارد تسهیلات در اختیار استان کرمانشاه قرار دارد و این مبلغ کمی نیست لذا جذب این میزان حرکت جهادی و انقلابی مسئولین را می طلبد و حق را باید گرفت.

صادق با توجه به اینکه از سال ۲۰۵۰ به بعد با مشکل کمبود آب در شمال غرب، شرق و مرکز کشور مواجه می شویم لذا از الان باید چاره اندیشی کنیم.

نجفی یادآور شد: متعهد شدیم در سال ۹۷ در حوزه صنعت، معدن و تجارت ۴۵۰ هزار عنوان شغل ایجاد کنیم که ۱۳۰ هزار در حوزه صنایع خرد و ۸۸ هزار در صنایع کوچک است که برای انجام این مهم برنامه ریزی های لازم صورت خواهد گرفت.

وی از بازارچه پرویز خان به عنوان یکی از بازارچه های مهم مرزی نام برد و بیان داشت: باید در حوزه ایجاد و حمایت از بازار داخلی تلاش کنیم.

 

 

انتهای پیام/ز

 

 

بازارچه پرویز خان  یکی از بازارچه های مهم مرزی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.