ریيس پليس فتا گيلان از شناسايی و دستگيری روانشناس قلابی فعال در شبکه اجتماعی در يكی از استان های مركزی كشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  سرهنگ ايرج محمدخانی، ریيس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات گيلان با اعلام اين خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم جوان گیلانی مبنی بر اينکه فردی به عنوان خانم روانشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبايلی وی را فریب داده و پس از اطلاع از مشکلات روحی و روانی نامبرده، باعث تحريک وی به مرگ شده است، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تحقيقات از شاکی و پی جويی های فنی و پليسی، كارآگاهان پليس فتا موفق شدند روانشناس قلابی شبکه اجتماعی موبايلی را كه مردی 25 ساله، اهل و ساکن يكی از استان های مركزی بود را شناسايی و با هماهنگی مقام قضايی وی را دستگير كنند.

ریيس پليس فتا گيلان اظهار داشت: متهم به صراحت به بزه انتسابی و اينكه با سو استفاده از عنوان جعلی بزه دیده را که از مشکلات روحی و روانی رنج می برده اغفال و وی را تحريک به مرگ كرده است، اعتراف كرد.

سرهنگ محمدخانی با بيان اينكه متهم پس از معرفی به مرجع قضایی با صدور قرار وثیقه روانه زندان شد تصریح کرد: پرونده متهم برای شناسايی ساير بزه دیدگان در پليس فتا باز و درحال رسيدگی است.

انتهای پیام/اص

دستگیری روانشناس قلابی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.