معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: بر اثر بارش برف در چند روز اخیر مسیر ارتباطی ٦٠ روستا مسدود شده بود که در حال حاضر تمام راه‌ها باز است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ راشد مدرس‌گرجی معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: بر اثر بارش برف در چند روز اخیر مسیر ارتباطی ٦٠ روستا در شهرستان‌های بانه، مریوان، دیواندره و کامیاران مسدود شده بود که با تلاش مداوم عوامل راهداری راه دسترسی به تمام این روستاها بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه یک هزار و 500 کیلومتر عملیات برفروبی در راه‌های مواصلاتی استان انجام شد، افزود: ٣٥٠ نفر راهدار و ٣٠٠ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در طرح زمستانه امسال در زمینه پاکسازی و نگهداری راه‌های استان کردستان فعالیت می‌کنند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان بیان کرد: 200 دستگاه ماشین‌آلات و ٢٥٠ نفر پرسنل نیز در بخش خصوصی در طرح زمستانی امسال فعالیت می‌کنند.

 وی عنوان کرد: بیش از 7 هزار تن نمک و 22 هزار تُن شن و ماسه جهت  استفاده در طرح زمستانی امسال در 20 راهدارخانه استان ذخیره شده است.

 مدرس‌گرجی گفت: بیش از یک هزار تن نمک و ماسه در بارش‌های اخیر در استان استفاده شده است و مشکلی در این زمینه نداریم.

انتهای پیام/ د م

ذخیره سازی 7 هزار تن نمک و 22 هزار تُن شن و ماسه در 20 راهدارخانه کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.