استاندار چهارمحال و بختیاری در نامه‌ای خطاب به فرمانده ناجا، از نقش مؤثر نیروی انتظامی در کنترل ناآرامی‌های اخیر قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نامه‎ای به سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، از نقش مؤثر ناجا در کنترل و مدیریت ناآرامی‌های اخیر قدردانی کرد.

در این نامه آمده است: حوادث و ناآرامی‌های اخیر کشور صحنه آزمون بزرگی برای ملت فهیم ایران بود که با رهبری‌های داهیانه مقام عظمای ولایت و حضور هوشمندانه مردم فهیم ایران اسلامی برگ زرین دیگری بر تاریخ سراسر حماسه ایران اسلامی افزود و در این میان نقش نیرو‌های امنیتی، نظامی، انتظامی و قضایی ستودنی است.

گفتنی است: اغتشاشات و آشوب‌هایی که به بهانه اعتراض به بعضی مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی در جامعه، از پنج شنبه ۷ دی ۹۶ در برخی نقاط کشور آغاز شد و به صورت سازمان‌یافته با هدف ایجاد ناامنی و با حمایت و هدایت پشت صحنه استکبار جهانی و دشمنان جمهوری اسلامی ادامه یافت، علاوه بر خسارت به اموال عمومی، باعث کشته شدن تعدادی از هموطنان در چند نقطه گردید که خوشبختانه این تحرکات و ناآرامی‌ها در چهارمحال و بختیاری، بدون همراهی و حمایت مردم و با کمترین خسارت همراه بود.

انتهای پیام/خ

تشکر استاندار از نقش مؤثر ناجا در کنترل ناآرامی‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار