معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر با اشاره به وقوع برف و کولاک در ۱۷ استان کشور گفت: ١٥٤ مسافر در راه مانده در جاده‌های کشور اسکان اضطراری یافته‌اند.

 شاهین فتحی معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به وقوع برف و کولاک طی 48 ساعت گذشته در کشور اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته ١٧ استان از جمله آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، مازندران و مرکزی متأثر از برف و کولاک شده است.

وی با اشاره به امدادرسانی در ٤٨ محور و روستا افزود: طی این امدادرسانی‌ها به ١٥٤ مسافر گرفتار در برف و کولاک در جاده‌های کشور اسکان اضطراری داده شد، همچنین بیش از ٢ هزار و 500 نفر نجات یافتند و ٢٩١ دستگاه خودرو از برف رهاسازی شده است.

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر در مورد گزارش پوشش امدادی گرد و غبار در خوزستان گفت: ٧ شهرستان از جمله آبادان، آغاجاری، اهواز، شادگان، شوشتر، گتوند و مسجدسلیمان با پدیده گرد و غبار روبه رو شدند که در این راستا بیش از 17 هزار ماسک میان هموطنان در این شهرها توزیع شده است.

انتهای پیام/

نجات بیش از 2 هزار نفر از برف و کولاک طی 24 ساعت گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
فقط برای نعمت خدا که همان برف و باران است .دعا کنیم و شگزار خداوند منان باشیم تا نعمتش را بیشتر کند .فقط شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
من عاشق برف هستم خداکنه یه برف زیبا بباره
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۷:۳۷ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
برف و باران خیلی خوبه یک نعمت الهیست دعا کنیم ان شاالله به کشور مان و به مردم عزیزمان اسیبی نرساند امین
آخرین اخبار