عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: حرف‌هایی که در مورد دژاگه زدند شایعه‌ای بیش نیست و شفر اگر اشکان را بخواهد حتما او را جذب می‌کنیم.

زمانی: حرف‌هایی که در مورد دژاگه زدند شایعه محض استحسن زمانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه مطرح شده مدیران استقلال به دلیل خالکوبی های اشکان دژاگه، شفر را از جذب این بازیکن منصرف کرده اند گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و مدیران استقلال هیچگاه چنین حرف هایی را بیان نمی کنند و شایعه سازی درباره چنین موضوعی در شأن مسئولان باشگاه نیست.

او ادامه : ناگفته نماند درباره جذب دژاگه موضوعی ما با در میان گذاشته نشده است و به طور حتم اگر شفر سرمربی تیم خواهان این بازیکن باشد ما او را جذب می کنیم چرا که دژاگه بازیکن بزرگی است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال همچنین درباره اینکه آیا فسخ قرارداد یک طرفه با جباری مشکلی برای باشگاه بوجود می آورد یا خیر بیان کرد: به هیچ عنوان مشکلی باشگاه را تهدید نمی کند و قرارداد این بازیکن طوری تنظیم شده که تعهدی برای ما ندارد. متن قرارداد هم میان طرفین امضا شده و حق و حقوق جباری بازی به بازی پرداخت شده است.

انتهای پیام/

اظهارات زمانی در مورد شایعات پیرامون جذب اشکان دژاگه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار