دولت افغانستان در حالی شمار قربانیان حمله به هتل اینترکانتیننتال در کابل را ۱۸ نفر اعلام کرده است که برخی مقامات دولتی می گویند این حمله بیش از ۴۰ کشته بر جای گذاشته است.

شمار کشته های حمله تروریستی کابل به بیش از ۴۰ نفر رسیدبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، دولت افغانستان در حالی شمار قربانیان حمله به هتل اینترکانتیننتال در کابل را ۱۸ نفر اعلام کرده است که برخی مقامات دولتی می گویند این حمله بیش از ۴۰ کشته بر جای گذاشته است.

«فاکس نیوز» به نقل از یک مقام دولتی که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد که  در حمله به این هتل بین المللی بیش از 40 نفر کشته شده اند.

حمله به هتل اینترکانتیننتال کابل که توسط 6 مهاجم مسلح انجام شد پس از گذشت 14 ساعت درگیری با کشته شدن همه مهاجمان روز گذشته پایان یافت. مقامات افغان اعلام کردند که در این حمله دستکم 18 کشته شدند که 14 نفر از آنها اتباع خارجی بودند.

به گفته «نجیب دانش»، سخنگوی وزارت داخله افغانستان، 11 نفر از کارکنان «کام ایر» یک شرکت هوایی خصوصی در افغانستان نیز در این حمله کشته شده‌اند.

همچنین اوکراین از کشته شدن 6 شهروند این کشور و  قزاقستان نیز از کشته شدن یک تبعه این کشور در حمله طالبان به این هتل بین المللی خبر دادند.

گفتنی است که گروه طالبان مسئولیت این رویداد را به عهده گرفته است. این گروه اعلام کرد که این حمله قرار بود پنجشنبه هفته گذشته انجام شود اما به دلیل جشن عروسی که در این هتل برگزار شده بود به تعویق افتاد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار