معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف استان خراسان شمالی گفت : بیش از ۲۰۰ اثر ادبی به دبیرخانه جشنواره وقف چشمه همیشه جاری اوقاف استان خراسان شمالی ارسال شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حجت الاسلام صفری  معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی گفت : مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره وقف چشمه همیشه جاری با موضوع متن ادبی تا ۱۵ بهمن ماه  اعلام و نتایج آثار برتر هم ۳۰ بهمن ماه اعلام خواهد شد.

وی افزود : تاکنون بیش از ۲۰۰ اثر ادبی به دبیرخانه جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری اوقاف خراسان شمالی از ۱۸ استان کشور ارسال شده است .

صفری اظهار کرد : جشنواره وقف ، چشمه همیشه جاری در محورهای وقف و قرآن ، وقف و توسعه آموزش عالی ، وقف با رویکرد هنر دینی ، وقف و اقتصاد مقاومتی ، وقف و سلامت و وقف وحوزه های علمیه برگزار می شود.

وی بیان کرد : این  جشنواره ۶ اسفندماه جاری در محل سالن اجتماعات دانشگاه بجنورد با حضور مسولان ، دانشگاهیان ، اعضای انجمن هاب ادبی  و علاقه مندان به حوزه شعر  و ادب و اصحاب وقف برگزار می شود .

گفتنی است : علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به پست الکترونیکیjashnvarevaghf@yahoo.com ارسال کنند.

انتهای پیام/آ

ارسال آثار ادبی به جشنواره وقف در استان خراسان شمالی

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.