معاون راه روستایی اداره کل راه وشهرسازی هرمزگان گفت: بیش از 7 هزار میلیارد ریال برای احداث راه های روستایی استان نیاز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، محمد مهدی رضایی معاون راه روستایی اداره کل راه وشهرسازی هرمزگان گفت: بیش از 7 هزار میلیارد ریال برای احداث راه های روستایی بالای 20 خانوار مورد نیاز است.

وی افزود:  250 میلیارد ریال از این میزان اعتبار که برای آسفالت 250 کیلومتر راه روستایی هرمزگان تخصیص یافته از محل اعتبارات استانی است.

معاون راه روستایی اداره کل راه وشهرسازی هرمزگان  با اشاره به برنامه ریزی انجام شده به منظور آسفالت 250 کیلومتر راه روستایی در استان تا پایان سال گفت: روستاهای بالای 20 خانوار برای تردد و عبور و مرور به نقاط دیگر در استان دارای راه آسفالته می شوند و بر اساس اولویت تلاش می شود که هیچ راه روستایی بدون آسفالت نباشد.

محمد مهدی رضایی با اشاره به تکلیف مشخص شده در برنامه ششم توسعه به منظور آسفالت همه روستاهای بالای 20 خانوار گفت: این امر زمینه خدمات رسانی به شمار زیادی از ساکنان روستاها و امکان تردد آسان در فصول مختلف را فراهم خواهد ساخت .

انتهای پیام/ف

راه های روستایی هرمزگان نیازمند اعتبار میلیاردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.