مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ازساماندهی و اجرایی شدن طرح موقوفات درمانی به مناسبت سال روز میلاد حضرت زینب (س) خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام عادل گفت: برای تشویق خیران و واقفان در حوزه درمانی و تامین نیاز بیماران کم درآمد و نیازمند، طرح مهر تندرستی در اولویت قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: ۸ موقوفه با نیت درمانی در استان وجود دارد که حاج محمد حسین خزانه، درمانگاه دیالیز شهر الوند، درمانگاه فاطمه زهرا (س)، موقوفه مسجد آقا کبیر، مرکز دیالیز امینی، درمانگاه شهید ثالث و درمانگاه بیدستان از جمله آن‌ها است.

وی درآمد سال ۹۶ اداره اوقاف و امور خیریه استان را ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: بخشی از این درآمد برای بیماران سرطانی وبیماران خاص هزینه می‌شود.

حجت الاسلام عادل خاطر نشان کرد:از ابتدای امسال ۲۱ وقف جدید به ثبت رسیده که ۲ مورد از آن در زمینه دارو و درمان است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه یک مرکز بهداشت در شهر بیدستان تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد گفت: امسال برای این پروژه در حدود ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده که پیشرفت آن ۹۰ درصد است.

حجت الاسلام عادل ازاختصاص اعتبار ۱۱۰ میلیون تومانی برای بیمارستان‌های شهید رجایی، بوعلی سینا و درمانگا‌های موقوفه خبر داد و گفت: هر بیماری که توانایی مالی نداشته باشد و از سوی مراکز مربوطه معرفی شود تا مبلغ ۷۰۰ هزار تومان خدمات دریافت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه در بلوار حکیم برای یک پروژه مسکونی تجاری یک میلیارد و دویست میلیون تومان سرمایه گذاری کرده است.

انتهای پیام/

اجرای طرح مهر تندرستی در قزوین

برچسب ها: سازمان اوقاف ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.