پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان روز دوشنبه از شرکت کنندگان در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس خواست به مسئولیت خود در قبال فقر و نابرابری فزاینده در جهان عمل کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ ­پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان روز دوشنبه از شرکت کنندگان در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس خواست به مسئولیت خود در قبال فقر و نابرابری فزاینده در جهان عمل کنند.

بر اساس این گزارش، پاپ در پیامی به مناسبت این رویداد مهم سالانه که سران سیاسی و اقتصادی جهان در آن حضور دارند، اعلام کرد:"این یک الزام اخلاقی است، مسئولیتی است که متوجه همه ماست تا شرایط مناسب برای همه فراهم شود تا به نحو شایسته زندگی کنند.

وی افزود: ما نمی‌توانیم در مواجهه با رنج میلیون‌ها نفر که شأن آن‌ها صدمه دیده، ساکت بمانیم و همچنان نمی‌توانیم به جلو حرکت کنیم در حالی که فقر و بی عدالتی افزایش یابد.

پاپ در سال ۲۰۱۴ نیز از سران سیاسی و اقتصادی حاضر در نشست داووس خواسته بود برای مبارزه با انزوای اجتماعی و حمایت از "توزیع بهتر ثروت و ایجاد منابع اشتغال عزم خود را نشان دهند.

انتهای پیام/

پیام پاپ فرانسیس به شرکت کنندگان در اجلاس داووس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار