نماینده مردم اردبیل در مجلس؛

ارتقا بخش ثمرین به شهر از وزارت کشور اخذ شد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری صورت گرفته دستور ارتقا بخش ثمرین به شهر از وزارت کشور اخذ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا کریمی، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روستای ثمرین در ۱۶ کیلومتری شمال غرب شهرستان اردبیل واقع شده است که در اسفند ۱۳۸۸ به بخش تبدیل شد.

وی افزود: مطابق قانون مرکز بخش می‌بایست به شهر تبدیل شود که این مهم در دو روستای اردموسی و ثمرین از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین مصداق اجرایی دارد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: با پیگیری‌ها در نهایت توانستیم موافقت وزیر کشور مبنی بر تبدیل روستای ثمرین مرکز بخش ثمرین به شهر را اخذ کنیم و در ادامه تبدیل اردموسی به شهر نیز پیگیری خواهد شد.

کریمی از ابلاغ این موافقت به استاندار اردبیل خبر داد و افزود: این اقدام ثمرات قابل‌توجهی در توسعه و عمران و آبادانی روستای ثمرین خواهد داشت.

وی افزود: همچنین ارتقا روستاهایی همچون حر، نیارق و سوها در نمین و آراللوی بزرگ و کوچک در اردبیل که جمعیت بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر دارند در دست بررسی است.

انتهای پیام/ح

بخش ثمرین به شهر تبدیل می شود

برچسب ها: روستا ، شهرنشینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.