رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: جشن ها‌ی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۴۰ مسجد شاخص استان برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت‌الاسلام قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ستاد دهه فجر افزود: همچنین در این ایام برنامه‌های روایتگری زندانیان پیش از انقلاب، افتتاح پروژه‌ها، گلباران مزار شهدا، مسابقات قرآنی، فرهنگی، ورزشی و خوشنویسی، جشن‌های کارگری در کارخانه‌های استان، کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها و گفتمان‌های انقلاب در مدارس پیش بینی شده است.

حجت‌الاسلام قابل اضافه کرد: برای اجرای برنامه‌های دهه فجر ۲۲ کمیته در استان و ۱۸ کمیته در شهرستان‌ها تشکیل شده است.

وی، محور این کمیته‌ها را بازخوانی و تبیین آرمان‌های انقلاب بر اساس نیاز‌های روز، بصیرت افزایی و آرمان‌خواهی، خنثی‌سازی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی بیان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه شروع برنامه‌های دهه فجر با ایام شهادت حضرت زهرا مقارن شده است، گفت: در برگزاری این جشن‌ها، باید حرمت ایام فاطمیه را داشته باشیم.

استاندار قزوین هم در این نشست بر پایی هر چه با شکوه‌تر جشن‌های انقلاب تاکید کرد و گفت:: دهه فجر را باید به نماد وحدت تبدیل کرد چراکه انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم، جناح‌ها و قشر‌ها است.

عبدالمحمد زاهدی افزود: بدون شک خدماتی که در ۳۹ سال انقلاب در روستا‌ها انجام شده، در تاریخ ایران بی‌سابقه است و این خدمات باید به جوانان منتقل شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین هم در این نشست گفت: زنگ انقلاب، دوازدهم بهمن در مدارس استان زده می‌شود.

قاسمی افزود: بازدید از حسینه جماران و موزه عبرت، برگزاری نمایشگاه انقلاب و تجلیل از جانبازان و خانواده‌های شهدا را از دیگر برنامه‌های این نهاد بریا دانش آموزان بیان کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین هم در این نشست گفت: رسانه برنامه‌های مختلف و متنوعی را تدارک دیده است که از دهه فجر امسال تا دهه فجر سال ۹۷ ادامه پیدا خواهد کرد.

معصومی افر افزود: بیش از ۲۰ برنامه متنوع برای این ایام در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: برنامه گوهر تابان و جشن مردمی انقلاب به مدت دوازده روز در هر یک از شهر‌های استان پوشش رسانه‌ای خواهد داشت.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین همچنین از برپایی جشن انقلابی مختص جوانان و نوجوانان با عنوان ایران چهل خبر داد.

معصومی اضافه کرد: برنامه گنجینه انقلاب نیز برای معرفی موثرین و تاثیرگذاران انقلاب پخش می‌شود.

فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین هم در این نشست از افتتاح ۱۰۴ میلیارد تومان پروژه روستایی در این ایام خبر داد.

انتهای پیام/

تشکیل ستاد دهه فجر استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار