در ایام دهه فجر 108 طرح عمرانی خدماتی در همدان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

۱۰۸ طرح در همدان افتتاح و کلنگ زنی می شود به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ تعالی،فرماندار همدان در ستاد دهه فجر گفت :دهه فجر ، ۹۴ طرح عمرانی خدماتی در همدان افتتاح می شود،برای این طرح ها در مجموع بیش از۱۰۱ میلیارد و ۲۵۷ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: همچنین ۱۴ طرح با یک میلیارد و ۳۸۹ میلیون تومان نیز کلنگ زنی می شود.

 تعالی خاطرنشان کرد : این طرحها در زمینه های مختلف کشاورزی، بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، صنعت و معدن، حمل و نقل و بهسازی روستاها است.

وی ادامه داد : با بهره برداری این طرح ها برای ۴۱۱ نفر مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

فرماندار همدان با بیان اینکه بطورمیانگین براساس آمار بیمه ماهانه ۳۲۰ تا ۳۷۰ اشتغال در شهرستان همدان ایجاد می شود گفت : به منظور ایجاد اشتغال روستایی و کم برخوردار ۵ هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه در کشورپیش بینی شده که شهرستان همدان در این خصوص با آماده کردن و معرفی تعدادی طرح زمینه جذب ۱۰۰ میلیارد تومان را فراهم کرده است.

همچنین دراین نشست برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی شامل برپایی نمایشگاه در باغ موزه دفاع مقدس ، نشست های تبیین دستاوردهای انقلاب برای دانش آموزان ، دیدار دانش آموزان با نماینده ولی فقیه در استان ، شرکت در نماز جمعه، اجرای سرود انقلاب ، نواخته شدن زنگ انقلاب ، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله برنامه های دهه فجر در شهرستان همدان اعلام شد.

انتهای پیام/ ش

دهه فجر ، ۹۴ طرح عمرانی خدماتی در همدان افتتاح می شود

برچسب ها: دهه فجر ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.