تیم‌های آرسنال و چلسی امشب (چهارشنبه) در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام "کارابائوکاپ" به مصاف هم می‌روند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم‌های آرسنال و چلسی در بازی دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام "کارابائو کاپ" از ساعت ۲۳:۱۵ امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه امارات لندن به مصاف یکدیگر می روند.

شاگردان ونگرحریف خطرناکی محسوب می‌شوند به خصوص وقتی پای یک بازی خانگی و رسیدن به فینال جام اتحادیه انگلیس وسط باشد. در آن سوی میدان چلسی هم نیامده تا بازنده میدان باشد.

پیش بازی آرسنال-چلسی/آسمان شهر لندن امشب به چه رنگی در خواهد آمد؟

توپچی‌ها در فصل نقل و انتقالات زمستانی الکسیس سانچز را از دست دادند و به جای او هنریک میختاریان را از تیم رقیب یعنی منچستریونایتد جذب کرد و همین مسئله باعث شده تا از قدرت خط حمله آرسنال کاسته شود. شاگردان ونگر در حال حاضر با کسب ۴۲ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی جای گرفته اند و در این چند هفته اخیر نتوانسته اند در حد و اندازه‌های نام خودشان در این فصل ظاهر شوند و همانند فصل گذشته خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را مقابل چشمان خود می‌بینند و برای جبران مافات این نتایج ضعیف و صعود به فینال چاره‌ای جز شکست رقیب سر سخت شان یعنی چلسی ندارند. دانکاسر، نوریچ و وستهام از جمله تیم‌هایی بودند که آرسنال توانست یکی پس از دیگری آن‌ها را از پیش رو بردارد راهی این مرحله شود. سانتی کازوررلا، ژیرو و ولبک قادر به همراهی توپچی‌ها در این بازی نیستند.

 

شاگردان مرد چشم تیله‌ای ایتالیا همانند آرسنال روز‌های ناامید کننده و دشواری را سپری می‌کنند و برای رهایی از این وضعیت تمام عزم شان را جزم کرده اند که با پیروزی در دیدار امشب راهی فینال شوند. با توجه به اختلاف امتیازی ایجاد شده میان چلسی و سیتی در صدر جدول خود کونته هم متوجه شده که تیمش عملا هیچ شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد و به دنبال این است تا قهرمانی جام کارابائو کاپ را به تیمش و هواداران آبی پوش لندنی به ارمغان بیاورد. ناتینگهام فارست، اورتون و بورنموث تیم‌هایی بودند که برابر چلسی بازنده شدند. سسک فابرگاس و آلوارو موراتا در این بازی نمی‌توانند بازنشسته‌ها را همراهی کنند.

در ۶ تقابل اخیر ۲ تیم، ۱ پیروزی برای آرسنال، ۱ پیروزی برای چلسی و ۴ تساوی به دست آمده است و باید دید کدام می‌تواند با پیروزی بر تیم رقیب حریف شاگردان پپ در دیدار فینال شود.

در 194 رویارویی قبلی،  75 پیروزی از آن آرسنال شده، 62 بار پیروزی نصیب چلسی شده و  57 دیدار هم با تساوی تمام شده است.

ترکیب احتمالی:

آرسنال: چک، ژاکا،کوکلین،ژیرو، مصطفایی، لاکازته، کوشیلنی، کولاسیناچ، ایوبی، چمبرز و بیرین

چلسی: کورتوا، آلونسو، کیهیل، ویلیان، درینک‌واتر، کانته، موراتا، موزس، پدرو، رودیگر و آزپلیکوئتا

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار