تولیت مسجد مقدس جمکران گفت :هیچ نظامی در جهان به‌اندازه ایران به مردم خدمت نکرده است و هر چه هم این خدمات زیاد باشد، بازهم بدهکار مردم است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن رحیمیان،تولیت مسجد مقدس جمکران در دیدار با رئیس سازمان اورژانس کشور که در مسجد مقدس جمکران انجام شد ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) اظهار داشت: اعضای سازمان اورژانس، سربازان خط مقدم نظام در حوادث هستند.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: فعالیت و حرکت شما، سپاه پاسداران و ارتش در زلزله کرمانشاه واقعاً جهادی بود و برای حادثه‌ای به این عظمت، نقش بسیار خوبی ایفا کردید.

وی ادامه داد: هیچ نظامی در جهان به‌اندازه ایران به مردم خدمت نکرده است و هر چه هم این خدمات زیاد باشد، بازهم بدهکار مردم است در حالی‌ که کشورهای مدعی تمدن و به‌اصطلاح ابرقدرت هرگز به این صورت در حوادث مشابه به فریاد مردمشان نمی‌رسند.

وی در ادامه تأکید کرد: آنچه از سوی دستگاه‌های مختلف انجام شد، ماندگار است و برای تاریخ باید بیان شود، اگر امکانات و آمادگی‌های مراسم اربعین امام حسین(ع) نبود، این امکانات با آن سرعت حاضر نمی‌شد و ممکن بود ضایعات و کشته‌های بیشتری را شاهد باشیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه یقیناً کاری که با قصد قربت باشد، بالاترین ثواب‌ها را در بردارد، بیان کرد: در چنین اتفاقات و حوادثی شیعه و سنی برای ما تفاوتی ندارد و هر کس باشد به کمک او خواهیم شتافت.

رحیمیان با بیان اینکه باید مستندی از اقدامات سازمان اورژانس کشور و دیگر ارگان‌های خدمت‌رسانی در صحنه کرمانشاه تهیه و با دیگر کشورها مقایسه شود، تصریح کرد: ملتی در ایران زندگی می‌کنند که در زلزله کرمانشاه شاهد بودیم هر کس به شکل خودجوش در منطقه حاضر می‌شد و اقدام به کمک‌رسانی می‌کرد، هر کس در حد و توان خود هر کمکی از دستش برمی‌آمد دریغ نمی‌کرد.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: مطمئن باشید که انبوهی از پاداش و اجر الهی نصیب همه‌کسانی که در صحنه و یا خارج از صحنه پشتیبانی کرده‌اند شده است، پاداش کاری که برای خدا باشد محدودیت ندارد و بهشتی نصیب او می‌شود که پهنای آن به وسعت آسمان‌ها و زمین است.

انتهای پیام/ت

 

اعضای سازمان اورژانس، سربازان خط مقدم نظام در حوادث هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار