مدیر تیم های ملی تنیس روی میز گفت: پیش از مسابقات قهرمانی تنیس روی میز جهان به مسابقات بین المللی قطر خواهیم رفت.

میرالماسی: پیش از مسابقات قهرمانی تنیس روی میز جهان راهی قطر می شویمرضا میرالماسی مدیر تیم های ملی تنیس روی میز کشورمان و سرمربی تیم ناب استیل در گفت و گو باخبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره برنامه های تیم های ملی گفت: قرار است که تیم های نوجوانان و جوانان ما چند اعزام به مسابقات بین المللی داشته باشند که ابتدا به عمان سفر می کنیم و  پس از آن چند نفر از بازیکنان رده پایه را به یک تور بین المللی اعزام می کنیم.

او افزود : در بخش بزرگسالان هم ابتدا مسابقات انتخابی تیم ملی را داریم و پس  از آن اردوهایمان را آغاز می کنیم و در نهایت پیش از مسابقات جهانی راهی قطر می شویم. 

میرالماسی درباره بازی امروز تیم ناب استیل و دانشگاه یزد بیان کرد: آخرین بازی تیم ناب استیل در مسابقات لیگ برتر امسال با تیم دانشگاه یزد انجام شد که در پایان موفق شدیم با نتیجه 4 - 2 به برتری برسیم.

او ادامه داد: این تیم از بازیکنان نونهال ، نوجوان و جوان تشکیل شده است و در این دوره از مسابفات لیگ برتر موفق شدیم در دور رفت مقابل تیم رعد پدافند هوایی به برتری برسیم و در دور برگشت هم دانشگاه یزد را ببریم و به غیر از بازی مقابل پتروشیمی بندر امام موفق شدیم از دیگر تیم ها امتیاز بگیریم. 

سرمربی تیم تنیس روی میز ناب استیل درباره شرایط این تیم عنوان کرد: بازیکنان تشکیل دهنده این تیم از ملی پوشان جوانی هستند که  امسال با حمایت حامی مالی در مسابقات شرکت کردند که البته قرار است در سال آینده حمایت های وسیع تری از آنها صورت بگیرد.

میرالماسی ادامه داد : حامیان مالی عنوان کردند که قصد سرمایه گذاری و حمایت از تیم های پایه را دارند که خوشبختانه این کار مثمر ثمر خواهد بود و خوشبختانه بازی های خوبی انجام شد و تحسین دیگران را هم در پی داشت. علاوه بر این ترس بسیاری از بازیکنان ریخته شد و آنها بازی با بزرگان این رشته را تجربه کردند. همچنین علاوه بر تیم ناب استیل امسال نماینده آبادان هم از بازیکنان جوان سود می برد.  

مدیر تیم های ملی در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکنان جوان دارای قرارداد هستند و دستمزدی می گیرند یا خیر بیان کرد: قرارداد به آن شکل نبود اما شرکت حامی مالی همه امکانات مورد نیاز تیم را فراهم کرد و به جای آن که قرار داد های مالی 80 - 100 یا 120 میلیونی با بازیکنان بزرگ منعقد شود این هزینه برای تیم مصرف شد و قرار شد تا بازیکنان این تیم با هزینه این حامی مالی راهی دو تور بین المللی هم بشوند. نباید فراموش کرد که هزینه این تورها  پائین نیست و شاید تا 150 میلیون تومان هزینه داشته باشد.

انتهای پیام / 

اظهارات رضا میر الماسی درباره تیم ملی تنیس روی میز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار