سارقان حرفه‌ای منزل با ۱۳ فقره سرقت در جویبار دستگیر شدند.

سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان جویبار در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی طرح شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از منازل و اماکن خصوصی آنان، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این زمینه گشت‌ های ویژه به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر و نقاط آلوده فعال شده و بعد از چند روز کار اطلاعاتی دو سارق حرفه‌ای به نام های"ص – ق" و "م- ب" را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی این افراد را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: متهمان در تحقیقات و بازجوئی‌های فنی پلیس با مشاهده قرائن و شواهد لب به اعتراف گشوده و به ۱۳ فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، اماکن دولتی و ادوات کشاوری با همکاری دو همدستشان اعتراف کردند.

سرهنگ درویشی افزود: ماموران دو همدست سارقان را شناسایی و در عملیاتی پلیسی در یکی از مناطق روستائی دستگیر کردند که این افراد در مواجهه حضوری به سرقت‌ ها اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار ضمن تقدیر از مردم شهرستان جویبار به خاطر همکاری نزدیک با پلیس از شهروندان خواست با توجه به پایان فصل کشاورزی نسبت به جمع آوری ادوات کشاورزی از شالیزار‌ها و انتقال آن‌ها به نقاط امن پلیس را در تامین نظم و امنیت یاری کنند.

انتهای پیام/ م

کشف ۱۳ فقره سرقت در جویبار

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.