۴ کیلو و ۶۶۰ گرم تریاک در سوادکوه شمالی کشف شد.

سرهنگ شهرام دمساز فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در راستای پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان سوادکوه شمالی و برخورد و مقابله با تهیه وتوزیع کنندگان موادمخدر و قاچاقچیان کالا و فرآورد‌های جنگلی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اسن شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: با تشکیل تیم‌های عملیاتی متشکل از ماموران انتظامی کلانتری‌ ها و پاسگاه‌ها و پلیس‌های تخصصی، ماموران حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی در نیمه‌ های شب به فردی که با یک ساک دستی در حال تردد در یکی از مناطق مسکونی شهر بود، مظنون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: ماموران با دستگیری این فرد در بازرسی از وی چهار کیلو ۶۶۰ گرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ دمساز افزود: در همین ارتباط عوامل گشت انتظامی کلانتری مرکزی در ساعت ۲ بامداد دو متهم به تهیه و توزیع موادمخدر را با مقادیری حشیش و تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به کشف سه تن چوب آلات جنگلی قاچاق از توقیف یک دستگاه کامیون و دستگیری متهم خبر داد و گفت: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی دو دستگاه خودرو به همراه دو دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شدند.

سرهنگ دمساز افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ م

دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در سوادکوه شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.