راهیابی انیمیشن «بین المللی» به جشنواره اسپانیا

انیمیشن «بین المللی» منتخب جشنواره تخصصی انیمیشن « AnimAcción » اسپانیا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید علی اصغر محدث مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: انیمیشن «بین المللی» به نویسندگی و کارگردانی علی زارع قنات نوی منتخب جشنواره تخصصی انیمیشن « AnimAcción » اسپانیا شد.

وی افزود: موضوع انسانی این انیمیشن و شکست تروریسم با نیروی فرهنگی و هنری مهمترین ویژگی این اثر است.

محدث با بیان اینکه این جشنواره چهارم اسفند ماه در شهر کرونیای اسپانیا برگزار خواهد شد، ادامه داد: انیمیشن « بین المللی » به داستان حمله ای تروریستی به یک کنسرت موسیقی می پردازد که گروه کُر با پایداری و اجرایشان تروریست را مجبور به عقب نشینی و تسلیم و تغییر می کنند.

این انیمیشن به صورت دو بعدی و طی شش ماه طراحی و اجرا شده است.

علی زارع قنات نوی تاکنون بیش از ١٤ فیلم مستند و داستانی کوتاه و بلند و انیمیشن را تهیه و کارگردانی کرده است. از سایر آثار تولید شده در مدرسه کارگاهی سینما و شرکت سینمایی گلبرگ فیلم می‌توان به فیلم‌های کوتاه عقل سرخ، فریاد‌ها و نجوا‌ها، سفرنامه سیستان، برندگان چیزی نمی‌برند، پاییز خاکستری، بندناف، انیمیشن عروسک چینی بابا، انیمیشن زندگی دیگران، مستند بلند چراغ‌ها «مستند پرتره استاد جمال میرصادقی»، مستند بلند با باران ببار «مستند پرتره استاد امین فقیری»، «هستی»، «اینترناسیوناله» و «پرش در عشق» و «تایمولوژی» نام برد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار