رئیس پلیس فتا گفت: مجرم فضای مجازی که در عملیات این پلیس دستگیر شده بود با تشخیص قاضی پرونده به جای زندان روانه بیمارستان اعصاب و روان شد.

مجرم فضای مجازی روانه بیمارستان اعصاب و روان شدبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ امین یادگار نژاد گفت: در پی شکایت دو خواهر مبنی بر اینکه مدتی است که شخصی در فضای مجازی با ارسال پیام‌های توهین آمیز، اقدام به ایجاد مزاحمت و در نهایت تهدید نموده است پرونده‌ای با موضوع مزاحمت در فضای مجازی تشکیل و موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا گفت: با انجام تحقیقات علمی، پلیسی و با بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد فردی که اقدام به ایجاد مزاحمت نموده از اقوام آن‌ها می‌باشد.

وی افزود: متهم پس از دستگیری منکر بزه ارتکابی بود، اما با وجود ادله کافی در بازجویی‌های پلیس، به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ یادگارنژاد گفت: در تحقیقات تکمیلی پرونده مشخص شدکه وی دچار بیماری روحی و روانی است و و با توجه به سوابق بیماری روحی، روانی متهم، حسب دستور مقام قضایی به بیمارستان اعصاب و روان اعزام شد.

وی از پیگیری هر گونه اعمال مجرمانه توسط افراد خاطی در فضای مجازی توسط پلیس فتا خبرداد و افزود: می‌طلبد که افراد نسبت به رفتار‌های خود در فضای مجازی دقت بیشتری داشته و از انجام هر گونه جرمی خودداری نمایند.

رئیس پلیس فتا کرمان گفت: اگر افراد بخواهند با انگیز‌هایی مثل تفریح و سرگرمی، تسویه حساب شخصی، انتقام جویی و اخاذی عمل کنند علاوه بر اینکه مشکل حل نمی‌شود احتمال به وجود آمدن مشکلاتی بدتر نیز وجود دارد.

انتهای پیام/ح

مزاحم اینترنتی روانه بیمارستان اعصاب وروان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار