به نوشته روزنامه اکیپ نیمار حاضر است برای پیوستن به رئال مادرید رقم دستمزد خود را پایین بیاورد.

تصمیم نیمار برای ترک پاری سن ژرمن و پیوستن به رئال به حدی جدی است که این بازیکن برزیلی قصد دارد برای هموار ساختن راه این انتقال از دستمزد خود بکاهد.
به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می رسد این که نیمار مایل است در فصل آینده برای رئال مادرید بازی کند، فراتر از یک گمانه زنی محض باشد. امروز اکیپ گزارش داد که افراد نزدیک به این بازیکن برزیلی می گویند که نیمار تصمیم گرفته است پاریس را ترک کند، و مقصد او رئال مادرید است.
تصمیم این بازیکن برای ترک لیگ یک فرانسه به حدی جدی است که می خواهد به منظور تسهیل در انتقالش به برنابئو از دستمزد خود بکاهد.


نیمار در پاری سن ژرمن سالانه ۳۸ میلیون یورو دریافت می کند و به نوشته اکیپ او حاضر است برای پیوستن به رئال دستمزد خود را به ۲۱ میلیون یورو کاهش دهد.
در حال حاضر، رونالدو با دریافت 21 میلیون پوند در سال بیشترین دستمزد را در رئال دریافت می کند.


پاری سن ژرمن در برابر این انتقال مقاومت خوهد کرد.اخیرا رئیس این باشگاه تأیید کرد که انتقال نیمار به مادرید غیر ممکن خواهد بود.
فاكتوري كه مي تواند اين تمايل را تغيير دهد، مي تواند از سوی حاميان باشگاهي باشد كه تاكنون به آرامي شروع به اعتراض به ستاره تیمشان کرده اند.آنها در دیدار برابر دیوژن حتی نیمار را ه حاضر نشد ضربه پنالتی را به کاوانی بسپارد، هو کردند.
فلورنتینو پرز آگاه است که حداقل 250 میلیون یورو برای آوردن نیمار از پایتخت فرانسه به مادرید لازم است و انتظار می رود که از کریس رونالدو در این معامله استفاده کند و یا اگر منچستر در نهایت مقصد مهاجم پرتغالی شود، پول حاصل از این انتقال به خرید نیمار اختصاص می یابد.
انتهای پیام/


 نیمار برای پیوستن به رئال دستمزدش را کم می کند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار