حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر گفت: بیشتر اوقات جلساتی که گذاشته می‌شود یا کار از کار گذشته است و یا از آن نتیجه مثبتی گرفته نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان گفت: در حالی که دربرخی از ادارات طیف خاصی از افراد رفت و آمد دارند، ولی اداره آب و فاضلاب یکی از ادراتی است که با مراجعه کننده بیشتری روبرواست که مردم از این مجموعه توقع بیشتری دارند و قاعدتاً مسئولین این اداره باید بیشتر تلاش کنند.

امام جمعه اردکان با اشاره به انتقاد‌هایی که در فضای مجازی مطرح می‌شود افزود: هرجا انتقاد سازنده و منصفانه باشد مسئولین باید بپذیرند، زیرا انسان معصوم نیست بلکه پر از خطا است و گاهی در فضای مجازی گلایه‌هایی می‌شود و چیز‌هایی گفته می‌شود که نمی‌توان گفت: انتقاد نشود هرچند فضای مجازی ظرفیتی برای ارائه خدمات مسئولین است و انسان باید در قضاوت‌ها انصاف را درباره همه مسئولین رعایت کند.

وی به وجود آب انبار‌های متعدد در سطح شهرستان اشاره وخاطرنشان کرد: ظرفیت استفاده از این ظرفیت باید بررسی شود و الان حداقل ۵ آب انبار موجود در حال استفاده است که اگر قرار است استفاده نشود و از نظر بهداشتی مشکل دارد چرا باز است؟ و اگر مشکلی ندارد چرا در محلات دیگر باز نیست؟

حجت الاسلام شاکر تصریح کرد: ما در سطح شهر نیاز به احداث چند ایستگاه جدید برداشت آب شیرین داریم که درخواست‌های مردمی وجود دارد و اگر اداره آب و فاضلاب از لحاظ بودجه‌ای مشکلی ندارد این ایستگاه‌ها احداث شود.

وی با اشاره به وجود سؤالات متعدد مردمی در خصوص میزان آب مصرفی در صنایع گفت: باید بر مصرف آب در صنایع نظارت شود تا حداقل مسئولین شهر بتوانند پاسخگوی مردم باشند.

انتهای پیام/ ا

بررسی میزان آب مصرفی در صنایع اردکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار