شهردار بردستان اظهار داشت: شهر بردستان دارای قدمت و تاریخ خوبی است که ضروری است خارج از تعارفات و مناقشات سیاسی و با اتحاد با یکدیگر به آن نگریسته و زمینه‌ای ایجاد شود تا استعدادهای بالقوه این شهر ساحلی شکوفا شود.

توسعه شهر بردستان با اتحاد همه گروه‌ها قابل انجام استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس مرادی امشب در  نشست با مسوولان شهرستان دیر اظهار داشت: با حس مشارکت مردم و حمایت مسوولان تاکنون کارهای خوبی در سطح شهر بردستان انجام شده که این روند در دوران شهردار جدید نیز تداوم خواهد داشت.

وی افزود: شهر بردستان دارای قدمت و تاریخ خوبی است که ضروری است خارج از تعارفات و مناقشات سیاسی و با اتحاد با یکدیگر به آن نگریسته و زمینه‌ای ایجاد شود تا استعدادهای بالقوه این شهر ساحلی شکوفا شود.

شهردار بردستان تصریح کرد: یکی از مهمترین ابنیه تاریخی بردستان، مسجد جامع این شهر با قدمتی قریب به یک‌هزار سال و مربوط به سده اولیه اسلامی است که نشان می‌دهد این شهر چه قدمت مناسبی دارد.

مرادی یادآور شد: این شهر با این تاریخ و قدمت می‌تواند جایگاهی مناسب برای جذب توریست و گردش‌گر باشد که نیاز است در ابتدا زیرساخت‌های جذب توریست فراهم شود.

رئیس دادگستری شهرستان دیر نیز با تبریک میلاد حضرت زینب (س) گفت: شهرستان دیر، دارای ظرفیت های بسیار بالایی است که باید با انسجام و وحدت در همه امور از این ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده گردد.

عیسی نوشادی، با تاکید بر رعایت تکریم ارباب رجوع در همه ادارات، اظهار داشت: دستگاه قضایی برای تحقق امنیت در جامعه که یکی از خواسته های به حق مردم است، تمام تلاش خود را خواهد کرد .

 انتهای پیام/م

توسعه شهر بردستان با اتحاد همه گروه‌ها

برچسب ها: شورای شهر ، مالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.