مدیرکل صداوسیمای یزد گفت: پخش مستندهای متنوع، تولید و پخش برنامه‌های روشنگری و بصیرتی و پخش تله‌فیلم ازجمله این برنامه‌ها است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ احمد پهلوانیان مدیرکل صداوسیما مرکز یزد از تولید و پخش برنامه‌های متنوع به مناسبت ایام‌الله دهه فجر خبر داد و افزود: بیش از 9000 دقیقه برنامه از صداوسیما مرکز یزد با محوریت انقلاب اسلامی پخش خواهد شد.

پهلوانیان چهارشنبه‌ شب در نشست ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در استانداری یزد با اشاره به جلسات متعدد کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر افزود: بحث وحدت و همدلی، امید به آینده و انعکاس دست آوردهای انقلاب و افزایش نشاط شادابی محور موضوعی برنامه‌های مختلفی است که در این راستا در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به‌پیش بینی پخش بیش از 9000 دقیقه برنامه با محوریت انقلاب اسلامی در این ایام از صداوسیما مرکز یزد، اضافه داد: پخش مستندهای متنوع، تولید و پخش برنامه‌های روشنگری و بصیرتی و پخش تله‌فیلم ازجمله این برنامه‌ها است.

 پهلوانیان درپایان از برنامه‌های این مجموعه برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد وگفت : از شامگاه 22 بهمن 96 تا بهمن‌ماه 97 حدود 20 درصد از تولیدات صداوسیما مرکز یزد به این مهم اختصاص خواهد یافت که تولید سریال شهید محراب حضرت آیت‌الله صدوقی یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های در دستور کار است.

پایان پیام/ی

پخش برنامه‌های متنوع از صداوسیما مرکز یزد با محوریت انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار