مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از اجرای ۸ پروژه محرومیت‌زدا در استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صارم رضایی، با اشاره به عملکرد ۱۰ ماهه معاونت داوطلبان این جمعیت گفت: در این مدت با استفاده از ۶۰۰۰ داوطلب و در قالب ۳۰ خانه داوطلبی در سراسر استان به ارائه خدمات پرداخته است.

وی افزود: از جمله این اقدامات می‌توان به اجرای برنامه داوطلب‌یار امداد و نجات به وسیله ۱۷ پزشک داوطلب اشاره کرد که به صورت حضوری و آنکال در ۷ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای به ۹۸۹ آسیب‌دیده خدمات‌رسانی کردند.

رضایی گفت: با کمک پزشکان و پیراپزشکان داوطلب جمعیت استان در برنامه‌های ویژه خدمات ویژه‌ای از جمله ۴۲ کاروان و چادر سلامت ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان ادامه داد: در این طرح‌ها ۷۸ پزشک و پیراپزشک و حدود ۳۰۳ داوطلب شرکت داشتند که ۳۳۳۸ نفر از این خدمات بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه در برنامه‌های حمایتی فرشتگان رحمت و همای رحمت ۴۸۸ داوطلب شرکت کردند، افزود: حدود ۱۵ هزار و ۹۱۴ نفر از این طرح‌ها بهره‌مند شدند.

رضایی از خدمت‌رسانی به ۱۳۶ دانش‌آموز در مناطق محروم در قالب طرح ارمغان مهر خبر داد و گفت: ارزش ریالی این کمک‌ها ۱۶۶ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان به اجرای ۸ پروژه محرومیت‌زدا در مناطق محروم استان اشاره کرد و ادامه داد: همچنین حدود ۲۴۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی واریزی به صندوق‌های جمعیت بوده است.

انتهای پیام/د

اجرای ۸ پروژه محرومیت‌زدا در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.