جانشین دادسرای انقلاب مشهد از کشف مشروبات الکلی خارجی و چک پول‌های تقلبی از مخفیگاه یک متهم فراری در مشهد خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛و به‌ نقل از دادسرای انقلاب مشهد، قاضی مهدی خدابخشی اظهار داشت: در پی اعلام اخباری از سوی منابع خبری دادسرا اطلاعاتی به‌دست آمد که نشان می‌داد یک متهم فراری در مشهد اقدام به تهیه و توزیع مشروبات الکلی می‌کند.

وی افزود: با به‌دست آمدن این اطلاعات دستور جلب این متهم صادر و تیمی از ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به این پرونده شدند.

خدابخشی تصریح کرد: ماموران در مرحله اول این عملیات به مخفیگاه این متهم فراری واقع در بلوار لادن ۱۴ مراجعه و در اقدامی غافلگیرانه در حالی که متهم زیر کوهی از لباس مخفی شده بود، وی را دستگیر کردند.

جانشین دادسرای انقلاب مشهد ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم چندین بطری مشروبات الکلی به‌همراه ۱۴ عدد چک پول تقلبی ۵۰ هزار تومانی را کشف و سپس راهی انبار وی واقع در بلوار وکیل‌آباد شدند. این محل نیز یک تعمیرگاه خودرو‌های سواری بود که به‌دلیل تخلف صنفی از چندی پیش پلمب شده بود که متهم اقدام به فک پلمب غیر‌قانونی و محل را به دپوی مشروبات الکلی تبدیل کرده بود.

وی تصریح کرد: تیم عملیاتی دادسرای انقلاب در بازرسی از محل دوم نیز ۳۰۰ بطری انواع مشروبات الکلی خارجی و دو دستگاه موتور سنگین فاقد مجوز را کشف و ضبط کردند. متهم این پرونده مجرم سابقه داری است که به‌دلیل فروش مشروبات الکلی تحت پیگرد قانونی بوده و تحقیقات از وی برای کشف دیگر جرائم احتمالی‌اش ادامه دارد.

انتهای پیام/ پ

 

کشف مشروبات الکلی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.