مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از تولید و پخش ۲۵۰ساعت ویژه برنامه دهه فجر دراین مرکز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر استان گفت : در برهه کنونی برای اینکه بتوانیم از دسیسه‌های دشمن، سربلند بیرون بیاییم، باید وحدت و هم‌افزایی در کارها را به‌عنوان یک اصل برای رسیدن به موفقیت تلقی کنیم.
وی با اشاره به اینکه ۲۵۰ ساعت ویژه برنامه به مناسبت دهه فجر در صدا و سیمای مرکز زنجان تولید و پخش می‌شود افزود : نسبت به پارسال 50 برنامه افزایش یافته است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان اظهار کرد : همه این برنامه‌ها در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی آن بوده است.
صفری با اشاره به این که مهم‌ترین وظیفه رسانه‌ها در برهه کنونی امیدوار کردن مردم نسبت به آینده با عملکردمان در بخش‌های مختلف است، خاطرنشان کرد: بی‌شک تلاش همه دست‌اندرکاران، تولید برنامه‌های امیدبخش با اطلاع‌رسانی صحیح دستاوردهای نظام به مردم خواهد بود.
این مقام مسئول افزود : امروز رسانه‌ها در خط مقدم جنگ تمام‌عیار قرار دارند، به همین خاطر هر خبری که منعکس می‌شود، در نهایت باید به امیدآفرینی ختم شود.


انتهای پیام /ک


تولید و پخش ۲۵۰ساعت ویژه برنامه دهه فجر در صدا و سیمای مرکز زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.