هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد معتقد است که شرایط زمین دستگردی خوب نبوده و روی نتیجه بازی تاثیر داشته است.

قاسمی نژاد : شرایط زمین اصلا خوب نبودبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امین قاسمی نژاد هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد درباره شرایط بازی مقابل سایپا بیان داشت: بازی در این زمین سخت بود و تیم ما معمولا در ابتدا پاس کاری خوبی داشت، اما شرایط زمین بد بود و ما نتوانستیم نتیجه بگیریم.

او افزود: چند موقعیت داشتیم، اما با گلی که دریافت کردیم دچار افت روحیه شدیم و دیگر نتوانستیم به بازی بازگردیم. متاسفانه شرایط روحی خوبی نداریم و امیدوارم بتوانیم در ادامه رقابت های لیگ نتایج را جبران کنیم.

هافبک تیم فوتبال تیم پدیده درباره حضورش در این تیم بیان داشت: تصمیم گرفتم نیم فصل دوم لیگ هفدهم را در پدیده سپری کنم اما برای فصل باید منتظر ماند و دید چه پیشنهادهایی می رسد. به طور قطع اگر پیشنهاد خوبی رسید روی آن فکر می کنم و احتمال دارد حتی از پدیده هم جدا شوم.

او در پایان درباره تاثیر کسر 6 امتیاز از تیمشان گفت: پس از کسب 6 امتیاز از رتبه 4 به رده 10 جدول سقوط کردیم و قطعا این تاثیر منفی روی تیم خواهد گذاشت اما باشگاه تلاش می‌کند تا 6 امتیاز را برگرداند و امیدواریم این اتفاق رخ دهد. این مسئله روی بازیکنان تاثیر روانی داشته است اما تلاش می‌کنیم تا دوباره شرایط خوبی را رقم بزنیم.

انتهای پیام /

اظهارات هافبک تیم فوتبال پدیده پس از بازی مقابل سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار