کاپیتان تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: کسر ۶ امتیاز تاثیر زیادی روی تیم ما داشت و اگر ما با این مشکل مواجه نمی‌شدیم در جایگاه بهتری داشتیم.

ناصحی : کسر 6 امتیاز تاثیر زیادی روی ما داشت / تلاش می کنیم شرایط خوبی را رقم بزنیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  رضا ناصحی کاپیتان تیم فوتبال پدیده مشهد پس از بازی این تیم مقابل سایپا گفت: کسر ۶ امتیاز روی تیم ما تاثیر زیادی داشته است و اگر این گونه نمی‌شد ما اکنون به جای جایگاه یازدهم در پله‌ی چهارم جدول ایستاده بودیم و می توانستیم به کیب سهمیه آسیایی امیدوارم باشیم.

او افزود: ساختار باشگاه و تیم ما خیلی بزرگ نیست که مانند تیم‌های بزرگ بتوانیم با تکیه بر هواداران  به شرایط عادی بازگردیم با این حال تلاش می‌کنیم تا جایگاه خوبی کسب کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال پدیده مشهد درباره بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) عنوان کرد: ما در مشهد خودزنی می‌کنیم، متاسفانه اجازه بازی در این ورزشگاه داده نمی‌شود و مجبوریم ۳۰ کیلومتر به خارج از شهر برویم تا در ورزشگاه ثامن به میدان برویم. امیدوارم مسئولان صدای ما را بشنود و کمک کنند تا با این کار شرایط تیم ما هم بهتر شود. فکر می کنم از هفته آینده این مشکل حل خواهد شد و به امید خدا در ورزشگاه امام رضا ( ع ) میزبان حریفان خواهیم بود.

ناصحی در خصوص درگیری های زیاد بازیکنان اظهار کرد: زد و خورد بین بازیکنان زیاد بود و این مسئله باعث شد تا حدودی بازی جذابیت پیدا کند. برد سایپا را تبریک می گویم و امیدوارم در بازی های آینده جبران کنیم.

او در پایان درباره مدل موهایش گفت: من اهل هیچ کاری نیستم و آنهایی که مرا می شناسند، می دانند من از این مدل مو خوشم می آید و دیگران هم هرچه دوست دارند می توانند بگویند.

انتهای پیام /

اظهارات کاپیتان تیم فوتبال پدیده درباره بازی مقابل سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار