آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار وزیر نیرو گفت:مسئولان باید در خدمت به مردم بهتر و شایسته‌تر رفتار کنند و در رفع مشکلات جامعه بکوشند.

مسئولان باید در خدمت به مردم بهتر و شایسته‌ تر رفتار کنندبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت‌الله علوی گرگانی،مرجع تقلید شیعیان عصر امروز در دیدار اردکانیان،وزیر نیرو که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به اهمیت تلاش مسئولان برای رفع مشکلات و خدمت‌رسانی بهتر به مردم اظهار کرد: بزرگان دین و مراجع از دلسوزان نظام و انقلاب هستند و اگر در دیدارها مراجع به نکاتی اشاره دارند با هدف دلسوزی، پیشرفت و رفع مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه عدم اسراف نیازمند فرهنگ‌سازی است، افزود: مردم باید با مشوق‌هایی به عدم اسراف و درست مصرف کردن تشویق شوند و برای جلوگیری از مصرف آب و برق باید آگاهی سازی در بین مردم بیشتر شود.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اهمیت آموزش مردم در کاهش مصرف انرژی ابراز کرد: با برنامه‌ریزی می‌توان این اقدام را به‌پیش برد تا مردم از مصرف‌های بیهوده جلوگیری کنند، که این اقدام سبب پیشرفت در جامعه می‌شود.

آیت‌الله علوی گرگانی از مسئولان خواست به درد دل مردم گوش کرده و در رفع مشکلات جامعه تلاش داشته باشند و خاطرنشان کرد: مسئولان باید در خدمت به مردم بهتر و شایسته‌تر رفتار کنند تا بعد از رفتن آن‌ها از پست رفتار آن‌ها در یاد مردم باقی بماند.

انتهای پیام/ش

دیدار وزیر نیرو با آیت الله  علوی گرگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار