در پایان روز نخست پیکار‌های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی، فرنگی کار فارس راهی رقابت پایانی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در وزن ۷۷ کیلوگرم رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی محمد علی گرایی از فارس در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر تمرلان شادوکایف از قزاقستان را مغلوب کرد.

گرایی در مرحله یک چهارم نهایی هم با نتیجه ۳ بر یک از سد باکوری گوگولی از گرجستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در مرحله نیمه نهایی وزن ۷۷ کیلوگرم محمد علی گرایی با شکست برومند اصلان از ایران حریف سرکان آککویون از ترکیه برای کسب نشان طلا شد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم مهدی ابراهیمی با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب مصاف کیوان رضایی دیگر فرنگی کار فارسی شد و یوسف قادریان با نتیجه ۶ بر ۳ عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد.

کیوان رضایی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۳ قادریان را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل الکساندراف از بلغارستان از رسیدن به رقابت پایانی بازماند.

کیوان در دیدار رده بندی برای کسب نشان برنز با یاروسلاو فیلچاکوف از اوکراین رقابت خواهد کرد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم میثم دلخانی فرنگی فارس شیرازی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ژولچوبیکوف از قرقیزستان با نتیجه ۸ بر ۲ شکست خورد و از راهیابی به دور بعد بازماند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم هم محمدرضا گرایی از استان فارس پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل میرجان شیرماخانبت از قزاقستان با نتیجه ۸ بر ۴ (ضربه فنی) مغلوب شد.

۳۸ دوره پیکار‌های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی ۱۰ کشور آذربایجان، گرجستان، قزاقستان، ترکیه، قرقیزستان، ترکیه، رومانی، اوکراین، ایتالیا، کوبا، بلغارستان و ایران به میزبانی بندر ماهشهر در حال برگزاری است.
انتهای پیام/ر

راهیابی فرنگی کار فارس به فینال رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی

برچسب ها: کشتی ، هنرهای رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار