رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر انگلیس امروز در حاشیه نشست داووس با یکدیگر دیدار و درباره برجام و آنچه «اقدامات بی‌ثبات‌کننده ایران» خوانده شد، گفتگو کردند.

گفتگوی ترامپ و ترزا مِی درباره ایران در حاشیه اجلاس داووسبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و ترزا مِی، نخست وزیرانگلیس، امروز (پنجشنبه) در حاشیه اجلاس داووس درباره برجام، برنامه موشکی ایران و مقابله با آنچه «اقدامات بی‌ثبات‌کننده ایران» در منطقه خوانده شده، با یکدیگر گفتگو کردند.

به نقل از خبرگزاری رویترز، ترزا می نخست وزیر انگلیس و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، بار دیگر علاقه خودشان را برای برقراری روابط تجاری قوی در دوره پسابرکسیت (پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) تکرار کردند.

روزنامه انگلیسی گاردین نیز به نقل از دفتر نخست‌وزیری انگلیس اعلام کرد ترامپ اوخر سال جاری میلادی به این کشور سفر خواهد کرد.

همچنین، پایگاه اینترنتی دفتر نخست وزیری انگلیس با انتشار گزارشی مکتوب درباره دیدار رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر انگلیس در داووس سوئیس اعلام کرد: ترزا مِی‌، نخست وزیر انگلیس و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره ضرورت همکاری برای مقابله با ایران گفتگو کردند.

به گزارش دفتر نخست وزیری انگلیس دو طرف درباره ضرورت همکاری برای مقابله با فعالیت ایران در منطقه از جمله تولید موشک بالسیتک بحث و گفتگو کردند. ترزا مِی‌ و دونالد ترامپ همچنین درباره ادامه تلاش‌ها برای اطمینان یافتن از اینکه ایران تسلیحات هسته‌ای تولید نمی‌کند، بحث و گفتگو کردند.

انتهای پیام/

دیدار و گفتگوی ترامپ و نخست‌وزیر انگلیس در حاشیه اجلاس داووس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
ترامپ و ترزا می در مورد ایران هرقدر مثل گذشته توطئه کنند هیچ غلطی نمی توانند بکنند.مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آالسعود خائن .
آخرین اخبار