رئیس‌جمهور آمریکا برخی اخبار درباره تصمیمش برای اخراج بازرس ویژه پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا را رد کرد و آن را «اخبار جعلی» دانست.

واکنش ترامپ به گزارش نیویورک تایمز درباره اخراج مولر: اخبار جعلی!به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری رویترز؛ «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا امروز جمعه، برخی اخبار درباره تصمیمش برای اخراج «رابرت مولر»، بازرس ویژه پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را رد کرد و آن را «اخبار جعلی» دانست.

ترامپ به خبرنگاران حاضر در داووس درباره صحت این خبر گفت: اخبار جعلی، آقایان، اخبار جعلی!

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز روز گذشته (پنجشنبه) گزارش داد رئیس جمهور آمریکا در ماه ژوئن سال گذشته میلادی در صدد برکناری رابرت مولر بود ولی با تلاش مشاورانش او از انجام این کار منصرف شد.

در بخشی از گزارش نیویورک تایمز آمده بود «دان مک گاهن» یک از دستیاران ترامپ با اطلاع از قصد رئیس جمهور برای برکناری مولر، تهدید کرد در صورت برکناری بازپرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات آمریکا از سمت خود استعفا می دهد. تهدید مک گاهن موجب شد ترامپ از تصمیمش در مورد مولر منصرف شود.

رئیس جمهور آمریکا همچنین روز گذشته گفت آماده است در مقابل بازرس ویژه پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا سوگند یاد کند و شهادت دهد.

انتهای پیام/

واکنش ترامپ به گزارش نیویورک‌تایمز درباره اخراج مولر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار