مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از یافتن کوهنورد مفقود شده درارتفاعات درازنو جنگلهای کردکوی و بازگشت آن به آغوش خانواده خبر داد.

حسین احمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ گفت: عصر روز گذشته به ماموران هلال احمر جهت گم شدن فردی در جنگلهای کردکوی اطلاع رسانی شد.

احمدی افزود : بعداز اطلاع رسانی وانجام تحقیقات و بررسی های لازم و براساس زمان بندی و مسافت طی شده کوهنورد تا نقطه مفقودی ، ساعت ۱۵ روز گذشته این گمشدگی به ثبت رسید.

وی ادامه داد: در ابتدا با اعزام ۶ تیم عملیاتی به ارتفاعات درازنو جستجو تا ساعت ۴ صبح امروز ادامه داشت که ماموران نتوانستند کوهنورد مفقودی را پیدا کنند که در نهایت با افزایش تیم عملیاتی از ۶ تیم به ۱۸ تیم و ۲ تیم مدیریتی و ۱۶۸نیرو جستجو گر همراه با۲ قلاده سگ جستجو گر به مناطق مختلف این عملیات به سرانجام رسید.

احمدی افزود : بعد از تلاش تمامی نیروها ۱۰:۳۵ دقیقه صبح امروز کوهنورد مفقود شده که به دلیل سقوط از ارتفاعات مصدوم شده بود با کمک نیروهای این نهاد به بیمارستان امیرالمونین شهرستان کردکوی انتقال یافت و حال وی مساعد است.



انتهای پیام /گ/ن
 
 

یافتن کوهنورد گلستانی

برچسب ها: کوهنورد ، مفقود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.