امام جمعه ایرانشهر:

استقلال و اقتدار ملت ایران نتیجه طلوع انقلاب اسلامی است

امام جمعه ایرانشهر گفت: طلوع انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) برای ملت ایران عزت، استقلال و اقتدار آفرین بوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحیامام جمعه ایرانشهر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ایرانشهر با گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور و آغاز ایام الله دهه فجر اظهار داشت: بازخوانی اهداف و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در این ایام سبب آگاهی بخشی مجدد نسل دیروز و آشنایی نسل امروز با ارزش‌های انقلاب اسلامی و چگونه تلاش برای تداوم آن می‌شود.

وی افزود: قبل از انقلاب در کشوری زندگی می‌کردیم که بیش از ۶۰ هزار مستشار خارجی در آن حضور داشتند و لایحه کاپیتولاسیون مایه ذلت مردم ایران بود، اما پیروزی انقلاب به رهبری امام راحل (ره) برای مردم عزت، استقلال و اقتدار را به ارمغان داشت.

وی تاکید کرد: تعهد به اسلام و ایستادگی تا آخرین نفس برای تداوم و پایداری انقلاب اسلامی عامل مهمی برای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه ایرانشهر در بخش دیگری از خطبه‌های خود گفت: علمای فاسد و درباری حاکمان عرب با فتوا‌های غلط خود برگرفته از خواسته‌های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، سبب به وجود آمدن گروهک‌های تروریستی و تکفیری نظیر داعش و ایجاد آشوب و درگیری در منطقه شده اند.

ابطحی با اشاره به قرارداد ننگین کمپ دیوید بین مصر و رژیم صهیونیستی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: این قرارداد به بهانه صلح و آرامش منطقه با هدف به رسمیت شناختن رژیم غاصب صهیونیستی و نابودی قدس امضا شد.

وی با اشاره به انجام رزمایش محمد رسول الله ارتش گفت: این رزمایش عزت و قدرت نظامی ایران را در دنیا به تصویر کشید و به اعتراف اندیشکده‌های آمریکا نابودی داعش، تقویت حزب الله لبنان و در باتلاق رفتن عربستان حاکی از اقتدار ایران در سال ۲۰۱۷ در منطقه و جهان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار