سه واحد آموزشی استاندارد به همت خیران در روستا‌های شهرستان مرزی هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سارانی مدیر آموزش و پرورش هیرمند گفت:سه واحد آموزشی استاندارد به همت خیران در روستا‌های شهرستان مرزی هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: خیران این فضا‌های آموزشی را با مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با هزینه ۴ میلیارد تومان احداث کرده اند.

سارانی افزود: مدرسه هفت کلاسه روستای بسم اله دهمرده به همت خیر نیکوکار آقای برومند با زیر بنای چهار صدو سی متر مربع و هزینه هفتصد میلیون تومان ساخته شده است.

وی گفت: زمین این مدرسه را هم که هزار و ششصد متر مربع مساحت دارد مرحوم بسم اله دهمرده خیر نیک اندیش این روستا اهدا کرده است.

مدیر آموزش و پرورش هیرمند اظهارداشت: مجتمع بزرگ شبانه روزی شهید باهنر روستای پیران با زیر بنای ۱۷۰۰ متر مربع و هزینه دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان را هم خیر نیک اندیش آقای میر عمادی احداث کرده است.

سارانی گفت: مدرسه شش کلاسه روستای مندیلان هم یکی دیگر از این فضا‌های آموزشی است که با زیر بنای سیصدو یازده متر مربع و هزینه پانصد میلیون تومان به همت خیر نیکوکار دکتر اسمردی ساخته شده است.

زمین این مدرسه را هم که دو هزار متر مربع مساحت دارد خیر نیکوکار آقای میر از اهالی خود روستا اهدا کرده است.

انتهای پیام/ع

احداث ۳ فضای آموزشی درشهرستان هیرمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار