رییس هیات والیبال اهواز از قهرمانی تیم هیات اهواز در مسابقات والیبال پیشکسوتان این شهر در جام بزرگداشت سید علی‌اکبر عبدالهی‌موسوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید ابراهیمی، رییس هیات والیبال اهواز با بیان اینکه مسابقات والیبال پیشکسوتان اهواز از 2 هفته پیش آغاز شده بود، بیان داشت: این رقابت ها 6 بهمن‌ ماه با شناخت تیم‌های برتر پایان یافت.

وی تصریح کرد: تیم هیات اهواز، فولاد خوزستان، سلمان صنعت، دانشگاه آزاد، آتش نشانی و لشکر ۹۲ زرهی 6 تیمی بودند که در این رقابت ها با هم رقابت کردند.

ابراهیمی با بیان اینکه در دور مقدماتی تمام تیم‌ ها به صورت دوره‌ای به مصاف هم رفتند اذعان داشت: در نهایت تیم‌های هیات اهواز، دانشگاه آزاد، فولاد خوزستان و سلمان صنعت موفق شدند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

رییس هیات والیبال اهواز با اشاره به اینکه 2 تیم سلمان صنعت و هیات اهواز در فینال به مصاف هم رفتند افزود: تیم هیات اهواز به برتری رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیم‌های سلمان صنعت و فولاد خوزستان نیز به ترتیب در مقام‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی با بیان این‌که مسابقات در سطح خوبی برگزار شد، گفت: در پایان نیز از خانواده مرحوم موسوی قدردانی و با اهدای هدایای نفیسی نیز از پیشکسوتان شرکت‌کننده، تجلیل شد. همچنین به تیم‌های اول تا سوم مسابقات حکم قهرمانی اهدا گردید.

انتهای پیام/گ

تیم هیات اهواز قهرمان مسابقات والیبال پیشکسوتان اهواز

 

برچسب ها: والیبال ، هیات ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.