مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی گفت: 72 پروژه برق رسانی دهه فجر در استان خراسان شمالی به بهره برداری می رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ علیرضا صبوری مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی اظهار کرد : همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی 72 پروژه برق رسانی با اعتبار 387میلیون ریال در استان خراسان شمالی به بهره برداری می رسد.

وی گفت : در ایام دهه فجر 8 پروژه در بجنورد، 9 پروژه در اسفراین، 14 پروژه در شیروان، 6 پروژه در مانه و سملقان، 8 پروژه در فاروج، 10 پروژه در راز و جرگلان و 17 پروژه نیز در شهرستان های گرمه و جاجرم به بهره برداری خواهد رسید.

صبوری افزود: ترمیم، اصلاح و تبدیل شبکه، تامین برق متقاضیان شهری و روستایی جدید، احداث شبکه های فشار ضعیف و فشار متوسط جدید و نصب ترانس، اصلاح و تقویت سیستم روشنایی معابر، بهره برداری از ساختمان شعبه های جدید برق در چند شهرستان، توسعه اتوماسیون شبکه، احداث خطوط اصلی چاه های کشاورزی، اجرای طرح فهام و تامین برق واحدهای مسکن مهر آماده تحویل را از جمله پروژه های قابل بهره برداری در ایام دهه فجر می باشد .

وی گفت: اعتبار اجرای این پروژه ها از محل منابع ملی، منابع استانی، منابع داخلی، سفر ریاست جمهوری و سفر مقام معظم رهبری به استان تامین شده است.

انتهای پیام/آ

احداث شبکه های فشار ضعیف و فشار متوسط جدید و نصب ترانس در دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.