چهارمین دوره رقابت‌های سنگنوردی قهرمانی نونهالان و نوجوان کشور با شناخت نفرات برتر در دو رشته سرطناب و قرقره در سالن ورزشی امام علی (ع) شهر الوند به کار خود پایان داد.

پایان مسابقات سنگنوردی قهرمانی نونهالان و نوجوان کشور در الوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ در گروه نونهالان A، اهورا شاه صنمی ازخوزستان وامیر مهدی چراغی روشن ازهمدان اول و دوم شدند و هیراد رشیدی از هرمزگان عنوان سوم را از آن خود کرد.

در گروه نونهالان B. هم محمد طا‌ها قیصری از فارس، امیرحسین فرهنگی از گیلان و محمدمهدی طهماسبی آبدر از بوشهر در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند.

در رده نوجوانان در گروه C، رادین فروغیان از تهران ومهران الهامی از خراسان شمالی به ترتیب عناوین اول و دوم را کسب کردند و آرش صادقی جهرمی نیز به در جایگاه سوم ایستاد.

در گروه نوجوانان D. هم امین توکلی از خراسان شمالی، سهیل سید سیاح از زنجان و علیرضا ده کاهی از مرکزی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در بخش دختران و در گروه نونهالان A. سارا مقدمی از کرمان، کوثرحمل برکرمی از آذربایجان شرقی ومهتاب ضیایی از خراسان رضوی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در گروه نونهالان B، ماهور پیری از زنجان و لعیا عابدی صفدرآبادی از خراسان رضوی وروژینا گرویی از فارس مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند..

درگروه نوجوانان C، یگانه سلیمان زاده ده دیوان از کرمان، تامیلا تذری از خراسان رضوی و ریحانه سادات موسوی از تهران جایگاه اول تا سه را از آن خود کردند.

در نتایج گروه D، ستایش پریسا وسارا زراعت زاده و دایانا دادمنش هرسه ازکرمان سه عنوان اول تا سوم را به دست آوردند.

این مسابقات با هدف استعدادیابی با شرکت ۲۸۰ سنگنورد نونهال و نوجوان از ۲۵ استان به مدت دو روز در سالن ورزشی امام علی (ع) شهر الوند برگزار شد.

انتهای پیام/

معرفی برترین های مسابقات سنگنوردی قهرمانی نونهالان و نوجوان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.