رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی گفت: مشاوران جوان در بین مسئولان باید حضور داشته باشند.

مشاوران جوان در دستگاه‌ها به کار گرفته شوندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید فرید موسوی رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی در آیین اختتامیه نخستین همایش مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان در شیراز گفت: انتظار داریم که دولت تمهیدات جدی برای اعطای فرصت‌های مدیریتی به جوانان اتخاذ کند و مشاوران جوان در دستگاه‌ها به کار گرفته شود.

وی با بیان این که مشاوران جوان در بین مسئولان باید حضور داشته باشند، اظهارکرد: با وجود توصیه مجلس به انتخاب همیاران جوان در دولت، این کار در مدیران دولتی انجام نشد و حتی مشاهده شد مسئولی فردی ٥٠ ساله را به عنوان مشاور خود برگزید.

موسوی با بیان اینکه بحث حمایت از جوانان و باور به جوانان در دولت برای ما اثبات شده است، افزود: این نگاه به سطوح دیگر دولت انتقال نیافته است.

وی بیان کرد: در برگزاری جلسات ستاد‌های جوانان مشکلاتی داریم و گاهی بی توجهی کامل را در برخی از استان‌ها شاهد هستیم و این چنین رفتار‌ها و رویه‌ها قابل قبول نیست؛ برنامه‌هایی که در سطح ملی در حوزه جوانان تصمیم گیری می‌شود در استان‌ها باید قابلیت اجرا داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با ابراز گلایه نسبت به تخصیص نیافتن بخشی از بودجه جوانان، اظهارکرد: ٢٧ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده بودجه مناسبی بود که در مجلس برای جوانان تصویب شد که متاسفانه این بودجه در اختیار حوزه جوانان قرار داده نشده است.

موسوی خطاب به وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: باید بودجه حوزه جوانان را مراقبت کنیم و از آنجا که بازی‌های آسیایی و المپیک مسکو را پیش رو داریم مراقب باشیم بودجه جوانان در این میان مورد بی مهری قرار نگیرد.
انتهای پیام/ر

صحبت های رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی در همایش مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.