رئیس هیات نابینایان و کم بینایان همدان گفت: شناگران نابینا و کم بینای این استان در رقابت های قهرمانی کشور حائز 14 مدال رنگارنگ تیمی و انفرادی شدند.

کسب 14 مدال رنگارنگ توسط بانوان شناگر نابینای همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سهیلی،رئیس هیات نابینایان و کم بینایان استان همدان گفت: رقابت‌ های شنای بانوان نابینا و کم بینای قهرمانی کشور در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران به پایان رسید و تیم همدان موفق به کسب سه مدال طلا و 7 نقره و 2برنز در انفرادی و همچنین یک نشان طلا و یک مدال نقره در بخش تیمی شد.

وی افزود: همچنین در مجموع رشته های برگزار شده این رقابت ها نیز توانستیم در بین 13 استان مقام سوم تیمی را به دست آوریم.

سمیه سهیلی اظهار داشت: در این رقابت ها و در بخش انفرادی نیز اعظم کیانی امین در 200 متر آزاد، 50 متر کرال پشت و 100 متر آزاد سه نشان نقره را کسب کرد.

وی گفت: سنا احمدی دیگر شناگر همدانی نیز در 50 متر آزاد مدال طلا کسب کرد، در 25 متر آزاد نقره گرفت و در 200 متر آزاد به مدال برنز رسید.

رئیس هیات نابینایان و کم بینایان همدان اضافه کرد: مینا آودئی در یکصد متر آزاد و یکصدمتر قورباغه 2 نشان طلا به دست آورد و در 50 متر آزاد نیز نقره گرفت.

وی خاطرنشان کرد: معصومه سهیل فر در مواد 200 متر و 100 متر آزاد 2 نشان نقره کسب کرد و در 50 متر قورباغه نیز مدال برنز را به دست آورد.

انتهای پیام/ ش

 بانوان شناگر نابینای همدانی 14 مدال کسب کردند

 

برچسب ها: شنا ، نابینا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.