با گسترش به سراسر نقاط استان مرکزی تلاش راهدارن هم افزایش یافته است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ بارش برف که از صبح امروز در استان مرکزی آغاز شده بود در حال گسترش به همه نقاط این استان است.

موج جدید بارش ها که صبح امروز از شهرخشکرود شهرستان زرندیه آغاز شد هم اکنون  شهرستان ،میلاجرد و فراهان را  در بر گرفته و آرام آرام در حال گسترش به همه نقاط استان مرکزی است.

هواشناسی استان مرکزی اعلام کرد: بزودی بارش برف در دیگر نواحی استان هم شروع می‌شود و طی امشب اوج بارش برف را در استان خواهیم داشت.

هواشناسی استان مرکزی پیش بینی کرد: این بارش‌ها در استان مرکزی  که عمدتا به صورت برف خواهد بود تا بعد از ظهر فردا ادامه خواهد یافت.

طبق این پیش بینی احتمال اختلال در تردد جاده‌ها، معابر عمومی و گردنه‌های برفگیر استان مرکزی به دلیل کولاک و بارش برف و یخ زدگی وجود دارد و با عبور سامانه بارشی دمای هوا بین ۱۰ تا ۱۵ درجه کاهش خواهد یافت.

مسدود شدن راه های ارتباطی چند روستای زرندیه

بخشدار خرقان شهرستان زرندیه ازتلاش برای بازگشایی راه های مسدود شده چند روستا خبرداد.

بخشدار خرقان شهرستان زرندیه از بارش شدید برف در این منطقه و تلاش برای بازگشایی راه های مسدود شده چند روستای این منطقه خبر داد.

لطفی با اشاره به اینکه ارتفاع برف در این بخش به ۲۰ سانتی متر رسیده گفت: شدت بارش ها باعث مسدود شدن راه ارتباطی چند روستا شده بود که با تلاش راهداران در حال بازگشایی است.

وی ا افزود: همینک تردد در روستاهای بخش خرقان صرفا با زنجیر چرخ مقدور ست .

بخش خرقان زرندیه دارای ۳۵ روستاست که بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.